1. Home
  2. /
  3. Συμμετοχή σε διαγωνισμούς -...
  4. /
  5. Ρητορικοί Αγώνες Περιφέρειας Πελοποννήσου
Ρητορικοί Αγώνες Περιφέρειας Πελοποννήσου

Ρητορικοί Αγώνες Περιφέρειας Πελοποννήσου

Η ρητορική ομάδα του 4ου Γενικού Λυκείου Καλαμάτας συμμετείχε στους 6ους Μαθητικούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Την ομάδα αποτελούσαν οι μαθητές:

Κατερίνα Αδαμοπούλου, Βαλμά Μαργαρίτα, Μαριάννα Καραμήτσου, Παναγιώτης Σπυρόπουλος, Θοδωρής Πολίτης, Παναγιώτης Τυπάλδος, (Προτρεπτικός Λόγος-Διττοί),

Γιάννης Ανδρεάδης, Αναστασία Δαλκαφούκη Άγγελος Δικαίος, Σπύρος Καρνούσκος, Ηλίας Μπίρος, Γιώργος Νινιός, , (Αυθόρμητος Λόγος) Άννα Δωδεκάτου, Ηλιοπούλου Μαρία (Νοηματική Ανάγνωση).

Οι μαθητές του σχολείου μας προπονούνταν εκτός σχολικού ωραρίου στο χώρο του σχολείου (ομάδα Διττών Λόγων) αλλά και διαδικτυακά (ατομικά αγωνίσματα).

Υπεύθυνες καθηγήτριες ήταν η Μαργαρίτη Μαρία (Διττοί, Προτρεπτικός, Αυθόρμητος) και η Πανομήτρου Ευγενία (Νοηματική Ανάγνωση).

Στον Τελικό προκρίθηκαν οι :Δωδεκάτου Άννα (Νοηματική Ανάγνωση) – Μπίρος Ηλίας, Δαλκαφούκη Αναστασία (Αυθόρμητος Λόγος) – Αδαμοπούλου Κατερίνα, Πολίτης Θοδωρής (Προτρεπτικός Λόγος) και η ομάδα των Διττών Λόγων.

Στον Τελικό το 4ο ΓΕΛ απέσπασε τα εξής βραβεία:

1ο Βραβείο Διττών Λόγων (debate )- Η 5μελής ομάδα: Αδαμοπούλου Κατερίνα, Πολίτης Θοδωρής, Μπίρος Ηλίας, Τυπάλδος Παναγιώτης, Βαλμά Μαργαρίτα

3ο Βραβείο στον Προτρεπτικό Λόγο – Αδαμοπούλου Κατερίνα.

Μαθητές της ομάδας όταν ρωτήθηκαν για την εμπειρία τους από τους Ρητορικούς Αγώνες απάντησαν:

«Η ρητορική αποδείχτηκε αρκετά ευεργετική για μένα καθώς με βοήθησε να μάθω να δομώ την σκέψη μου και να την εκφράζω καλύτερα αλλά το πιο σημαντικό για μένα πιστεύω ήταν το γεγονός ότι με βοήθησε να ξεπεράσω το άγχος του ακροατηρίου.» Βαλμά Μαργαρίτα

«Οι ρητορικοί αγώνες με βοήθησαν να έχω σωστή άρθρωση στον λόγο μου και επίσης με βοήθησε να μιλάω και να συλλογίζομαι με λογικά επιχειρήματα και τεκμηριωμένο λόγο.» Μπίρος Ηλίας

«Μέσα από την ρητορική απέκτησα εμπειρίες και έκανα νέους φίλους. Εξοικειώθηκα με το να μιλάω και να εκφράζομαι σε κοινό. Επίσης ανταγωνίστηκα με παιδιά από άλλα σχολεία και έβγαλα τον καλύτερο μου εαυτό». Τυπάλδος Παναγιώτης

«Έμαθα να σκέφτομαι συνδυαστικά και να αναλύω ένα θέμα πολύπλευρα σε όλες του τις πτυχές.» Δωδεκάτου Άννα

«Έκανα πολλές νέες γνωριμίες και το απόλαυσα όσο περισσότερο γινόταν. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία η οποία με βοήθησε να δομώ την σκέψη μου και τον λόγο μου καλύτερα.» Αδαμοπούλου Κατερίνα

«Μέσω της ρητορικής βελτιώσαμε τις δεξιότητες μας στο κομμάτι της παραγωγής επιχειρημάτων και της ορθής εκφοράς τους. Ακόμα μάθαμε να ακούμε με υπομονή και προσοχή τους συνομιλητές μας. Τέλος κατά την γνώμη μου το σημαντικότερο που αποκομίσαμε από όλη την εμπειρία ρητορικής είναι ότι σε κάθε ζήτημα υπάρχουν διαφορετικές αντικρουόμενες προσεγγίσεις χωρίς όμως να είναι σίγουρο πως μόνο μια είναι ορθή. Έτσι θα πρέπει να δίνεται η ευκαιρία σε κάθε άποψη να εκφράζεται» Πολίτης Θοδωρής.

Share Button

newspaper templates - theme rewards